Psychologiczne i pedagogicznepodstawy nauczania dzieci języków obcych
Kocot Anna, mgr


- poszerzenie wiedzy studentów na temat procesu przyswajania języka obcego przez dzieci w świetle koncepcji psychologicznych i pedagogicznych
- nabywanie wiedzy o znaczeniu nauczania języków obcych w procesie wrastania dziecka w kulturę
- poszerzenie wiedzy studentów o możliwościach dostosowania metod pracy z dziećmi do uczenia się języka obcego nowożytnego

Przewidywane efekty uczenia się:

A1.W . W zakresie wiedzy absolwent zna i rozumie: kulturowe, antropologiczne, aksjologiczne i socjologiczne opisy współczesności: funkcje edukacji w życiu społeczeństw i egzystencji jednostek, typy i rolę ideologii w życiu społecznym, ulokowanie społeczne, blokady i możliwości rozwojowe różnych grup społecznych oraz elementy socjologii edukacji;

 

 

 

 

 

 

A1.U2. W zakresie umiejętności absolwent potrafi: interpretować działalność nauczycieli w kontekstach jej prowadzenia z wykorzystaniem posiadanej wiedzy w zakresie pedagogiki i psychologii, charakteryzować swoistość działania pedagogicznego, a także prezentować własne pomysły, wątpliwości i sugestie poparte rozbudowaną argumentacją teoretyczną;

A1.K3. W zakresie kompetencji społecznych absolwent jest gotów do: podejmowania wyzwań zawodowych i osobistych oraz indywidualnych i zespołowych działań profesjonalnych w zakresie opieki i wychowania dziecka lub ucznia;