Innowacje pedagogiczne w pracy nauczyciela [SP-08-PP-03-IPPN]
Zalas Katarzyna, dr

CELE PRZEDMIOTU:
    nabycie przez studenta wiedzy o alternatywnych metodach prowadzenia zajęć w szkole;
    uświadomienie roli nauczyciela jako inicjatora relacji wewnątrzszkolnych, popularyzatora wiedzy i inspiratora do rozwoju zainteresowań uczniów;
    nabycie umiejętności doboru metody nauczania do umiejętności i specyfiki pracy uczniów.

Przedmiot do wyboru II: Projektowanie uniwersalne - wykład - 08-BN-R-02-PRD2 - 2024/2025
Zalas Katarzyna, dr

Kształtowanie świadomości studentów w zakresie różnorodności osób funkcjonujących (lub nie) w społeczeństwie oraz uświadomienie studentom różnorodności grup/osób funkcjonujących w społeczeństwie.

Przedmiot do wyboru II: Projektowanie uniwersalne - wykład - 08-BN-L-02-PDW2 - 2024/2025
Zalas Katarzyna, dr

Kształtowanie świadomości studentów w zakresie różnorodności osób funkcjonujących (lub nie) w społeczeństwie oraz uświadomienie studentom różnorodności grup/osób funkcjonujących w społeczeństwie.

Prawa człowieka - wykład [08-BN-R-02-PC]
Zalas Katarzyna, dr

Cele przedmiotu:

Ukazanie roli i znaczenia praw człowieka w świecie współczesnym

Kształtowanie postaw sprzyjających respektowaniu praw człowieka

Zapoznanie z procedurami odwoławczymi oraz systemem ochrony praw człowieka, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia instytucjonalnego

Rozwój umiejętności dochodzenia swoich praw w oparciu o funkcjonujące w państwie procedury

Rozwój umiejętności przekazywania wiedzy z zakresu praw człowieka z wykorzystaniem metod aktywizujących

Prawa człowieka - wykład [08-BN-L-02-PC] 2024/2025
Zalas Katarzyna, dr

Cele przedmiotu:

Ukazanie roli i znaczenia praw człowieka w świecie współczesnym

Kształtowanie postaw sprzyjających respektowaniu praw człowieka

Zapoznanie z procedurami odwoławczymi oraz systemem ochrony praw człowieka, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia instytucjonalnego

Rozwój umiejętności dochodzenia swoich praw w oparciu o funkcjonujące w państwie procedury

Rozwój umiejętności przekazywania wiedzy z zakresu praw człowieka z wykorzystaniem metod aktywizujących