CELE PRZEDMIOTU:
nabycie przez studenta wiedzy o alternatywnych metodach prowadzenia zajęć w szkole;
uświadomienie roli nauczyciela jako inicjatora relacji wewnątrzszkolnych, popularyzatora wiedzy i inspiratora do rozwoju zainteresowań uczniów;
nabycie umiejętności doboru metody nauczania do umiejętności i specyfiki pracy uczniów.
Kształtowanie świadomości studentów w zakresie różnorodności osób funkcjonujących (lub nie) w społeczeństwie oraz uświadomienie studentom różnorodności grup/osób funkcjonujących w społeczeństwie.
Kształtowanie świadomości studentów w zakresie różnorodności osób funkcjonujących (lub nie) w społeczeństwie oraz uświadomienie studentom różnorodności grup/osób funkcjonujących w społeczeństwie.
Cele przedmiotu:
Ukazanie roli i znaczenia praw człowieka w świecie współczesnym
Kształtowanie postaw sprzyjających respektowaniu praw człowieka
Zapoznanie z procedurami odwoławczymi oraz systemem ochrony praw człowieka, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia instytucjonalnego
Rozwój umiejętności dochodzenia swoich praw w oparciu o funkcjonujące w państwie procedury
Rozwój umiejętności przekazywania wiedzy z zakresu praw człowieka z wykorzystaniem metod aktywizujących
Cele przedmiotu:
Ukazanie roli i znaczenia praw człowieka w świecie współczesnym
Kształtowanie postaw sprzyjających respektowaniu praw człowieka
Zapoznanie z procedurami odwoławczymi oraz systemem ochrony praw człowieka, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia instytucjonalnego
Rozwój umiejętności dochodzenia swoich praw w oparciu o funkcjonujące w państwie procedury
Rozwój umiejętności przekazywania wiedzy z zakresu praw człowieka z wykorzystaniem metod aktywizujących