Celem zajęć jest: zaznajomienie studentów z warunkami i zasadami prowadzenia działalności gospodarczej, poznanie zasad tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości. Podstawy mikroprzedsiębiorczości przygotowują studentów do wypełniania aktywnej roli na rynku pracy, zarówno po stronie podaży, jak i po stronie popytu na pracę, rozwijają kompetencji społeczne, aby po zakończeniu zajęć student potrafił myśleć i działać w sposób etyczny i przedsiębiorczy.
Celem ćwiczeń jest omówienie procesu zakładania i prowadzenia mikroprzedsiębiorstwa, rozwijanie u studentów umiejętności rozwiązywania przykładów praktycznych z obszaru mikroprzedsiębiorczości, kształcenie postaw przedsiębiorczych oraz kształcenie umiejętności pracy zespołowej.
Cele kształcenia:
C1: Przekazanie studentowi wiedzy merytorycznej z zakresu matematyki wyższej.
C2: Nabycie przez studenta podstawowej wiedzy z logiki matematycznej, algebry liniowej oraz analizy matematycznej niezbędnej do ścisłego wyrażania myśli w formułowaniu problemów z zakresu zastosowań matematyki.
C3: Nabycie przez studenta umiejętności logicznego myślenia, poszukiwania źródeł brakującej wiedzy, jak również odkrywanie związków matematyki z innymi dziedzinami nauk.
Celem
zajęć jest:
zapoznanie studentów z metodologią
modelowania matematycznego procesów ekonomicznych w skali mikro i
makroekonomicznej.
Rozwijanie
umiejętności:
stosowania narzędzi matematycznych do modeli ekonomicznych
Celem zajęć jest: zaznajomienie studentów z warunkami i zasadami prowadzenia działalności gospodarczej, poznanie zasad tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości. Podstawy mikroprzedsiębiorczości przygotowują studentów do wypełniania aktywnej roli na rynku pracy, zarówno po stronie podaży, jak i po stronie popytu na pracę, rozwijają kompetencji społeczne, aby po zakończeniu zajęć student potrafił myśleć i działać w sposób etyczny i przedsiębiorczy.
Celem ćwiczeń jest omówienie procesu zakładania i prowadzenia mikroprzedsiębiorstwa, rozwijanie u studentów umiejętności rozwiązywania przykładów praktycznych z obszaru mikroprzedsiębiorczości, kształcenie postaw przedsiębiorczych oraz kształcenie umiejętności pracy zespołowej.
Cele kształcenia:
C1: Przekazanie studentowi wiedzy merytorycznej z zakresu matematyki wyższej.
C2: Nabycie przez studenta podstawowej wiedzy z logiki matematycznej, algebry liniowej oraz analizy matematycznej niezbędnej do ścisłego wyrażania myśli w formułowaniu problemów z zakresu zastosowań matematyki.
C3: Nabycie przez studenta umiejętności logicznego myślenia, poszukiwania źródeł brakującej wiedzy, jak również odkrywanie związków matematyki z innymi dziedzinami nauk.
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z metodologią modelowania matematycznego procesów ekonomicznych w skali mikro i makroekonomicznej.
Celem warsztatów jest zapoznanie studentów z metodologią i planowaniem badań w kosmetologii.
E3: Student potrafi analizować i interpretować dane statystyczne w kosmetologii wspomagając się odpowiednim oprogramowaniem.
Celem wykładów jest zrozumienie podstawowych procesów ekonomicznych zachodzących w gospodarce rynkowej i poznanie zasad sterowania nimi.
Celem ćwiczeń jest kształtowanie umiejętności pozyskiwania i interpretacji danych na temat zjawisk i procesów gospodarczych oraz podejmowania na ich podstawie racjonalnych ekonomicznie decyzji.
Cele kształcenia:
C1: Przekazanie studentowi wiedzy merytorycznej z zakresu matematyki wyższej.
C2: Nabycie przez studenta podstawowej wiedzy z logiki matematycznej, algebry liniowej oraz analizy matematycznej niezbędnej do ścisłego wyrażania myśli w formułowaniu problemów z zakresu zastosowań matematyki.
C3: Nabycie przez studenta umiejętności logicznego myślenia, poszukiwania źródeł brakującej wiedzy, jak również odkrywanie związków matematyki z innymi dziedzinami nauk.
Celem przedmiotu jest zrozumienie podstawowych procesów ekonomicznych zachodzących w gospodarce rynkowej i poznanie zasad sterowania nimi
Celem zajęć laboratoryjnych jest zapoznanie studentów z arkuszem kalkulacyjnym EXCEL oraz nabycie umiejętności projektowanie arkuszy obliczeniowych z wykorzystaniem wbudowanych funkcji