Drodzy Studenci!
Konsultacje w roku akademickim 2023/2024 odbywają się zgodnie z n/w porządkiem:
Zapraszam także do kontaktu mailowego: i.ziebacz@ujd.edu.pl
Pozdrawiam
dr Izabela ZiębaczKoło Naukowe Studentów Pracy Socjalnej (KNSPS UJD)
„Być człowiekiem znaczy po¬siadać kryształową moralność,
nieograniczoną tolerancyjność, do pasji posuniętą pracowitość,
dążyć do ciągłego
uzupełniania swego wykształcenia, pomagać innym” J.Korczak
Koło Naukowe Studentów Pracy Socjalnej działa przy Katedrze Polityki
Społecznej, Pracy Socjalnej i Turystyki, Wydziału Nauk Społecznych UJD.
Powstało z inicjatywy studentów i studentów tego kierunku. Celem Koła
jest pogłębianie oraz szerzenie wiedzy z zakresu pracy socjalnej oraz
propagowanie wartości i zasad etycznych, którymi powinien kierować się
pracownik socjalny.
Podstawą działalności Koła są wspólne inicjatywy na rzecz aktywizowania
środowiska studenckiego takie jak m.in.: udział w seminariach,
sympozjach, konferencjach, zjazdach naukowych, spotkaniach, dyskusjach,
szkoleniach zgodnych z celami KNSPS, współpraca z innymi organizacjami
naukowymi i społecznymi, działalność publicystyczna, prowadzenie
własnych projektów, współpraca ze studentami pracy socjalnej z innych
uczelni.
Ponadto istotą działalności w ramach Koła jest:
- rozwijanie zainteresowań naukowych i badawczych studentów/studentek,
- integracja środowiska studenckiego,
- reprezentowanie interesów studentów/studentek pracy socjalnej w strukturach uniwersyteckich,
- inicjowanie współpracy z organizacjami i instytucjami krajowymi, działającymi w obszarze szeroko pojmowanej pracy socjalnej,
- promowanie nowoczesnego podejścia do pracy socjalnej.
Opiekun Koła:
dr Izabela Ziębacz,
e-mail: i.ziebacz@ujd.edu.pl
Osoby zainteresowane serdecznie zapraszamy!
Efektywna obsługa klienta – dlaczego jest niezbędna w turystyce?
Obsługa klienta odgrywa bardzo istotną rolę w turystyce. Pełni ona nie tylko rolę doradczą przy dokonaniu wyboru i zakupie, a także służy do kształtowania doświadczeń indywidualnych gości przedsiębiorstw turystycznych. Celem przedmiotu jest przygotowanie studentów do fachowej, profesjonalnej obsługi klientów w przyszłej pracy zawodowej. Celem jest również przedstawienie roli jaką pełni obsługa klienta w świadczeniu usług turystycznych. Program zajęć przewiduje zaznajomienie studentów z cechami dobrej, fachowej obsługi klienta, zaznajomienie z uwarunkowaniami zachowań klientów na rynku turystycznym oraz zaznajomienie z etykietą w biznesie oraz wartością obsługi klienta.
"Projekt socjalny" jest zarezerwowany dla takiego rodzaju pomysłu, któremu przyświeca określony cel społeczny, a jednym z jego uczestników m.in. w fazie koncepcyjnej jest pracownik socjalny. Celem przedmiotu jest nabycie praktycznych umiejętności opracowywania projektu socjalnego, w szczególności:
- Usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy studentów na temat problemów społecznych i przydatności projektowania w pracy socjalnej.
- Rozwój praktycznych umiejętności w
zakresie przygotowania projektu socjalnego.
- Motywowanie studentów do zaangażowania się w życie społeczne, lokalne.
- Kształtowanie przez studentów umiejętności pracy w grupie oraz współpracy z potencjalnymi klientami pomocy społecznej.
"Projekt socjalny" jest zarezerwowany dla takiego rodzaju pomysłu, któremu przyświeca określony cel społeczny, a jednym z jego uczestników m.in. w fazie koncepcyjnej jest pracownik socjalny. Celem przedmiotu jest nabycie praktycznych umiejętności opracowywania projektu socjalnego, w szczególności:
- Usystematyzowanie i poszerzenie wiedzy studentów na temat problemów społecznych i przydatności projektowania w pracy socjalnej.
- Rozwój praktycznych umiejętności w
zakresie przygotowania projektu socjalnego.
- Motywowanie studentów do zaangażowania się w życie społeczne, lokalne.
- Kształtowanie przez studentów umiejętności pracy w grupie oraz współpracy z potencjalnymi klientami pomocy społecznej.
Przedmiot "Zachowania organizacyjne" został zaprojektowany, aby przygotować studentów do skutecznego zarządzania i efektywnej współpracy w ramach organizacji. Podstawą kursu jest głębokie zrozumienie czynników wpływających na postawy i zachowania zarówno pojedynczych osób, jak i grup. Cel ten realizowany jest poprzez połączenie solidnych fundamentów teoretycznych z praktycznymi umiejętnościami analizy, oceny i kształtowania zachowań organizacyjnych. Dzięki integracji teorii z praktyką, przedmiot ten skupia się na rozwoju zdolności krytycznego myślenia, umiejętności interpersonalnych i kompetencji menedżerskich, które są kluczowe dla budowania zdrowego, produktywnego i etycznego środowiska pracy.