Badania konsumenckie
Wójcik Malwina, mgr

Zajęcia z przedmiotu "Badania konsumenckie" dla studentów kierunku "Żywienie człowieka i dietetyka" na studiach stacjonarnych. Przedmiot obejmuje omówienie tematów:

Ankieta i wywiad jako narzędzia w badaniach konsumenckich.

Media społecznościowe jako źródło wiedzy na temat konsumentów żywności – analiza trendów

Czy opakowanie i etykieta definiuje produkt spożywczy? Wpływ designu na wybory konsumentów

Badanie preferencji smakowych i reakcji konsumentów na produkty spożywcze


Żywność nowej generacji - studia niestacjonarne
Wójcik Malwina, mgr

Zajęcia z przedmiotu "Żywność nowej generacji" dla studentów kierunku "Dietetyka" na studiach niestacjonarnych. Przedmiot przewiduje omówienie tematów związanych z żywnością wygodną i funkcjonalną, żywnością genetycznie modyfikowaną, nanożywnością oraz suplementami diety.