Prawne uregulowania edukacji integracyjnej w Polsce. Organizowanie i udzielanie uczniom pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Zasady tworzenia programów wychowawczych. Kształcenie włączające a kształcenie integracyjne. Rozróżnienie pojęć, warunków realizacji zadań edukacyjnych.
Warunki realizacji idei kształcenia integracyjnego i włączającego: organizacja procesu dydaktycznego, infrastruktura instytucjonalna. Prawne uregulowania edukacji integracyjnej w Polsce.
Konsultacje są dla wszystkich studentów, którzy potrzebują mojej pomocy. Odbywają się w każdy poniedziałek o godz.18.15 do 19.00 na
BigBlueButton
Przybliżenie sposobów rozwijania logicznego myślenia. Wdrożenie do samodzielnej pracy i doskonalenie logicznego myślenia.
Przybliżenie sposobów rozwijania logicznego myślenia. Wdrożenie do samodzielnej pracy i doskonalenie logicznego myślenia.
Celem przedmiotu jest poznanie podstaw oceniania i ewaluacji zajęć w przedszkolu i klasach I-III
Przygotowanie studentów do prowadzenia zajęć edukacyjnych z zakresu edukacji zdrowotnej w placówkach oświatowych, opiekuńczych i wychowawczych oraz realizowania w tych instytucjach idei promocji zdrowia. Celem jest również przekazanie studentom podstawowej wiedzy z zakresu edukacji zdrowotnej umożliwiającej zrozumienie podstawowych pojęć z zakresu promocji zdrowia i edukacji zdrowotnej oraz poznanie czynników warunkujących zdrowie.
Przybliżenie sposobów rozwijania logicznego myślenia. Wdrożenie do samodzielnej pracy i doskonalenie logicznego myślenia.
Celem przedmiotu jest zdobycie wiedzy na temat pedagogiki przedszkolnej w Polsce i jej rozwoju. Przedmiot badań pedagogiki przedszkolnej, jej przedstawiciele i współczesne zadania. Charakterystyka podstawowych pojęć pedagogiki przedszkolnej. Koncepcje edukacji przedszkolnej w wybranych kierunkach pedagogicznych.
Celem przedmiotu jest nabycie przez studenta wiedzy teoretycznej o naukach przyrodniczych oraz opanowanie wiedzy teoretycznej na temat rozwoju nabywania wiadomości przyrodniczych przez dzieci. Opanowanie przez studenta umiejętności wykorzystywania wiedzy przyrodniczej w przedszkolu i klasach I-III.
Kurs ma na celu uświadomienie wszechobecności techniki w życiu człowieka, zwrócenie uwagi na jej pozytywne i negatywne aspekty, dostrzeganie wartości i zagrożenia techniki w aspekcie integralnego rozwoju człowieka i poszanowania jego godności. Rozpoznawanie i opis działania elementów środowiska technicznego. Pobudzanie i rozwijanie wyobraźni, zainteresowań i wiedzy technicznej.